ACTO DE CLAUSURA E ENTREGA DE DIPLOMAS PROGRAMAS DE EMPRENDEMENTO XUVENIL

09/06/2023

Durante o día de onte tivo lugar o acto de clausura e de entrega de diplomas dos programas de Márketing Dixital e Emprendemento, Emprendemento Xuvenil I, Animación 2D/3D e Emprendemento, Realidade Virtual ou Realidade Aumentada e Emprendemento e Emprendemento Xuvenil II. Ditas actividades formativas impartironse en modalidade semipresencial durante o primeiro semestre do ano, os destinatarios foron rapaces de menos de 30 anos inscritos en Garantía Xuvenil.

Ao acto asistiron María Torres, Directora do Departamento de Desenvolvemento da Fundación Incyde, Carme Casado Casado, Responsable de Promoción Económica e Axenda 2030 do Concello de Santiago, Rosa Mary Cardeso Trillo, Secretaria Xeral da Cámara de Comercio de Santiago e Pablo Reneses, Xefe de Proxectos.

Durante o evento realizáronse as presentacións dos proxectos de varios dos alumnos participantes nos programas de emprendemento.

Ditas actividades programas foron financiados polo Fondo Social Europeo, a través da Fundación INCYDE, o Concello de Santiago e a Cámara de Comercio de Santiago de Compostela.